Thursday, April 14, 2011

Semenggoh Wild Life Centre Orang Utan..

Sebelum bertolak ke Semenggoh Wildlife Orang Utan.. kita bekpes dulu



 

Konon2 aku  makan buah n laksa sarawak jer..padahal dah  bantai mee goreng n nasik lemak  dl pun..hehe..masa bekpes ni aku mcm pelik tgk sorg minah omputih ni makan mihun gaul2  siap ada taugeh ngn ayam carik2 dia gaul2..rupanya2 dia mkn laksa sarawak tapi xletak kuah..huhu..dia xtau mungkin dia igt tu salad sarawak kot..kehkeh.keh..



amik gambar ngn geng ke bro..huhu



terer giler..sesikat pisang kat kaki..rileks jer gayut..klu nak datang sini nak tgk orang utan makan kena datang awal pagi..waktu bagi makan..

Richie..paling besar..kira otai la kt cni..

tempat bagi makan orang utan..

video
Video Ritchie tengah makan, ramai orang berkerumun di pelantar yang disediakan untuk tgk dia makan..


Peringatan yer..

Kawasan xboleh merokok yer..hehe..xleh sebab takut orang utan kang teringin lak..jenuh penjaga kena supply rokok tiap2 hari..keh..keh.aku pn xtau sbb apa..
Setiap orang utan ada nama diberikan, tgkla nama glamer lak tu..

yang xtahan nama selina pn ada..huahua..

ni nama malaysia skit..

 hehe..annaku pn ada..posing siap nampak tut lagik..


hehe..minah oii..

Delima Hot Mama tu..




babai dah nak balikk




No comments:

Post a Comment