Wednesday, April 13, 2011

Kurus ke Gemuk ke best??

Aku lampirkan gambar aku masa UTeM dulu..


Masa Practical kat OAS, Bandar Baru Bangi


Final year, UTeM 2006

ini masa MAHA 2008 dah naik 13kg

sebabnya mesti ramai kwn2 MADA dan NRE xpercaya aku pnah KURUS hahaha jaw kwn matrix tentunya itu dulu..skarang GEMUK la maksud..kata hubby nnti kita g jogging kat tasik cempaka n cycling kat Taman Cabaran, Presint 5 n men badminton n g gym tapi dia asyik tdo jer cemana ni???xde semangat la cmnii...

di tambah pulak ayat yg slalu kuar dr hubby "yang nnti yang masak spagheti la..piza la..laksa la..bee suka karipap ikan yang buat bagi pedas skit ek..mlm ni muk masak nasik dgn daging black paper eh..bla..bla.."..dah tentu la membuak2 jer lemak aku bertempek2 di badan aku..xpe aku nak tagih janji kak ipar aku nak ajak g aerobic..yea..yea..


Ada juga staf BPM ajak aku g gym NRE..diorg ni rajin g gym n futsal..nanti aku pk2 kan sbb belum mesra alam lagi ngn diorg seganla..
 
 

 Terkini bulat ajer..aset pun bertambah2 sihat..hohoh

No comments:

Post a Comment