Friday, April 22, 2011

Klaster MADA..

Semalam aku dapat call dari Liza, kawan dari MADA suh datang MAEPS makan sup tulang khas dari MADA..diorang terlibat dengan Pelancaran Majlis Perhimpunan Petani Penternak Dan Nelayan(21/4/2011, 8.30 malam oleh KSU,MOA). Perhimpunan tu sebetulnya bermula hari ni, 22 - 24 April 2011 dari pukul 9.30 pagi - 6 petang bertempat di MAEPS, Serdang. Sepanjang Putrajaya pn ada letak banner ni..

Transplanter(Mesin tanam padi)

So aku lepak2 dengan Kinah, Zupi, Abg Chon dan Abang Razak. Aku nengok diorang menyediakan booth/klaster MADA. Memang kalau ada pameran berkenaan MADA jer..diorang orang kuatnya yang  sanggup tak tdo 2,3 malam buat design untuk poster dan banner..cayalah zupi n da geng..



Hehe aku n kinah posing atas transplanter tu..


Datangla beramai2..terdapat di Hall C dan D..macam2 jualan produk hasilan terdapat disini dengan harga yang istimewa.. aku pn nak pg lagi esok..nak beli beras Kedah Rice keluaran MADA..berkhasiat dan dijamin mutu nya..

Maklumat lanjut tentang acara majlis tersebut sila layari blog MOA di sini.

No comments:

Post a Comment