Thursday, April 21, 2011

Bakso Solo Pentol??Apa maksud yer...

Setiap ari Rabu, Pasar Malam Seksyen 9,BBB dibuka berdekatan Kilang Cokelat Beiryls..

Ondaway balik kerja singgah jap beli juadah kat c2..ari ni terasa nak makan Bakso la..last makan Bakso kat Kajang Kedai Masakan Padang..


Bila baca menu dia cam kelakar jugak..hehe Bakso Solo Pentol Biasa.Biasa mulut aku kan gatal nak tanya..apa beza Pentol Biasa dan Pentol Special..hehe bro tu jwb ngn slang2 seberang skit.."Kalau amik Bakso Solo Pentol Special, dia bagi meatball besar2 dan kecil banyak"..tapi yang xtahan tu Mee Ayam Complete..aku dh nk tnya hubby ckp cukup2 len kali tnya..kuang2..perasaan ingin tau membuak2..hehe aku batalkan niat..kehkeh



Aku beli Bakso Pentol Special..ada kruk2 skali..tp bg aku nak banding yang kat Kajang ngn cni yang cni lagi best..cukup pedas dan rasa..leh pilih mee, mihun atau campur..aku mintak pedas skit..so aku n hubby makan sambil meratap sedih la..hehe



No comments:

Post a Comment