Sunday, February 13, 2011

Genting Highlands..

Aku n hubby bertolak dari bangi dalam pukul 12 tghhari, kitorg sampai GH dalam kul 2.00 ptg..kami selamba ja xbooking Hotel Theme Park tapi Alhamdulillah masih ada kosong..tp xboleh check in lg sbb tunggu bilik dikemas, kul 3.00 baru dapat masuk. Apalagi soruu la dulu kat KFC berdekatan.Harga makanan kat GH mahal skit dari biasa beza dalam RM3 - 4, yela nak bawak naik makanan dengan lori tambahan jln yang berbengkang bengkok,berbukit n minyak mestila banyak perlu diisi.




Entrance Hotel Theme Park dan Theme Park GH




 Haha..naik gajah tekan2 button dia akan naik tinggi(seigt2 aku, aku pnah pg ngn kekwn matric ke GH naik menatang ni jgk).. Gambar naik roller coaster xde sbb awal2 lagi dh cuak, tu plak laju n aku pulak dalam ketakutan..haha..hubby naik dengan xde perasaan nya..yang aku rasa cm nak terhempasla mcm2..




 Layan game sat..






Kami layan movie kt cni..citer Tranformers..




 Cable car



Sejuk weh..

 



Kat puncak amik2 gambar..pas makan2 turun balik :)

No comments:

Post a Comment